דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

קידום ממומן בגוגל

מבלי שכולנו נהיה מודעים לכך, עולם הפרסום משתנה מקצה לקצה. במהותו, פרסום נועד להגיע ללקוח דרך אמצעי התקשורת הפופולאריים, כך שבבסיס תוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ועם אפשר, אז גם לכמה שיותר זמן. פרסומות ברדיו ובטלוויזיה עולות הון-תועפות ומי בכלל קורא היום עיתונים? כולם נמצאים היום באינטרנט ובכדי למצוא משהו הם לא פונים למודעות בעיתון, הם משתמשים במנועי חיפוש. מנוע החיפוש הפופולארי ביותר לשימוש כיום הוא גוגל.

מלבד אספקת שירותי חיפוש, גוגל מציע לכם גם פונקציות ושימושיות שונות כגון דואר אלקטרוני. כך שיוצא שאנו מבלים יותר ויותר מזמננו בגוגל.

קידום ממומן בגוגל – מהו?

כשאדם מחפש אחר דבר כלשהו הוא פונה בראש ובראשונה לעזרתו של מנוע החיפוש גוגל. במידה ואתם מעוניינים למכור מוצר/שירות כלשהו, המטרה המרכזית שלכם היא להגיע למודעות של קהל היעד שלכם. כל לקוח שביצע חיפוש באמצעות גוגל ולא הגיע למוצר/שירות שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי שאיבדתם.
למה זה קורה? מדוע שיהיה מצב אשר בו אתם מספקים מוצר/שירות מסוים והלקוחות כלל אינם מודעים לו?

כשגוגל מציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש, הוא מדרג אותן לפי קריטריונים שונים. הקריטריונים הללו הינם רבים ומבוססים בעיקר על תוכן רלוונטי לגולש ועוד כהנה וכהנה מאפיינים אחרים שלפי גוגל הופכים את האתר לרלוונטי עבור הגולשים. שיפור המאפיינים הללו באתר שלכם מכונה – 'קידום אורגני' והוא מהווה עולם שלם בפני עצמו.

גוגל מודע לאינטרס של עסקים לקדם את עצמם במנוע החיפוש שלו ומציע להם אפשרות לקידום ממומן מטעמו. אתר שמשלם לגוגל עבור קידום ממומן מבטיח לעצמו כי לפחות לזמן מסוים האתר שלו יוצג בראש תוצאות החיפוש בצורה מודגשת.

האפשרויות שיש לקידום ממומן בגוגל

לקידום הממומן בגוגל ישנן כמה וכמה אפשרויות שאת הבחירה עושים לפי סוג העסק וכמובן גם התקציב.

1.פרסום ברשת החיפוש – הקידום הממומן הנפוץ ביותר, הגולש מקליד ביטוי מסוים ו-3 או 4 התוצאות הראשונות הן ממומנות ובסוף העמוד ישנן גם מספר מודעות. נחשבת ליעילה במיוחד מכיוון שהיא מסוג PULL כלומר היא מציגה לגולש בדיוק את מה שהוא חיפש ככה שהיא רלוונטית מתמיד. שיטת התמחור היא לפי קליק.

2.פרסום ברשת המדיה – פרסום מסוג PUSH מציגה לגולש מודעות שהוא לא חיפש. המודעה מופיעה כבאנרים באתרים שותפים של רשת החיפוש. אפשר לבחור אתרים ספציפיים, תחומי עניין, אתרים שהלקוחות באתר שלנו שוהים בהם ועוד. השיטת תמחור היא לפי מחיר לקליק או לאלף חשיפות.

3.קמפיין ג'ימייל – פרסום מסוג PUSH. אפשרי ללקוחות בעלי תיבת מייל של גוגל (GMAIL),ניתנת אפשרות לטירגוט לפי רשימות מיילים, טלפונים או פרטים דמוגרפים. שיטת התמחור זהה לשיטת התמחור ברשת המדיה.

4.קמפיין יו טיוב-  קמפיין יו טיוב גם נגזרת מקמפיין רשת המדיה. פרסום שמופיע בסרטוני יו טיוב באתר בצורת באנרים או בצורת סרטון לפני המודעה. שיטת תמחור כמו שיטת רשת המדיה. גם הוא פרסום מסוג PUSH

דוגמא למודעות

 

 

 

 

 

 

 

 

בעיות נפוצות בקמפיינים ממומנים:

עיוורון מודעות – כאשר אדם מתעלם באופן טבעי ממודעות. אחוז מאוד גבוה מכלל האנשים סובל מעיוורון מודעות והוא אפילו לא מודע לכך. בהתאם לכך אנשים נחשפים למודעה אך לא מקליקים עליה עקב חוסר מודעות.

קליקים של מתחרים – כמו שלנו יש מודעות, סביר להניח שגם למתחרים יש. ואותם מתחרים ירצו לראות את המודעה שלהם ראשונה וגם אם הם ראשונים הם לא ירצו שכמות הלקוחות תחולק בין עוד מתחרים, ומה שהם עושים זה להקליק על המודעות, גורמים לבזבוז כספים של המפרסם ולאי הופעת המודעה כבר בשלב מוקדם ביום.

גוגל לעיתים יודעת לזהות קליקים של מתחרים (בעיקר אם זה VPN) אך זה רק לעיתים רחוקות ולעיתים שווה להתקין מערכות שמונעות הונאות קליקים.

סקרנות ושיעמום – כמה פעמים קרה לכם שאתם לחצתם סתם בלי סיבה על מודעה של מישהו, עם מודע ובלי מודע, אולי לקבל פרספקטיבה, אולי סתם לראות איך נראית המודעה שלו אך זוהי לא המטרה של המודעות – ובמילים פשוטות, עליתם לעסק כסף לחינם.

חוסר ידע בניהול קמפיין ממומן – בעלי עסקים שללא ידע מקדים בקידום הממומן בגוגל מנסים לחסוך בעלויות בכך שהם נמנעים מגיוס איש שיווק המתקצע בתחום. אך בחיסכון זה, הם יגרמו לקמפיין שלהם לעלות הרבה יותר – תשלום גבוה על כל קליק, חשיפת המודעה בפני אנשים שאינם נמצאים במיקום העסק ואי שלילת מילות מפתח הם רק חלק מהדברים שיגרמו לקמפיין שלכם לעלות יותר, הרבה יותר.

 

קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל – התנאים להצלחה

קידום ממומן בגוגל אינו עובד לפי שיטת 'שגר ושכח'. בכדי להרים קמפיין קידום ממומן מוצלח בגוגל יש לעמוד במספר תנאים.
התנאי הראשון נוגע לשאלת החשיפה. אתם יכולים לשלם לגוגל על-פי הקלקות, השארת פרטים של לקוחות באתר, או של רכישה. המחיר משתנה בהתאם.

ברגע שנגמר התקציב היומי, המודעה יורדת. לכן, יש לתכנן מראש את התקציב כך שיתאים למטרותיכם בצורה המשתלמת ביותר.

התנאי השני נוגע לבניית מודעת הפרסום עצמה. כמו בקידום אורגני, גם קידום ממומן מוצלח דורש עמידה במספר תנאים כגון שימוש במילות מפתח רלוונטיות ושפה ברורה. גוגל מתגמל מודעות פרסום ממומן שכאלו בחשיפה טובה יותר.

התנאי השלישי נוגע לעמוד הנחיתה של הלקוחות לאחר ההקלקה על מודעת הפרסום. דף נחיתה צריך להיות בנוי בצורה מסוימת אשר תמשוך את הלקוח להשאיר את פרטיו. אסור לבלבל אותו או להעמיס עליו פרטים מיותרים.

מניסיוננו, קמפיין קידום ממומן בגוגל אשר נעשה כהלכה מוביל לחשיפה מתמשכת לעסק שלכם ובאופן בלתי נמנע גם לרווחים גבוהים.

077-6203040
054-90-22-777
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה