טכניקת הפרסום המובילה באינטרנט והמשתלמת ביותר לטווח הארוך היא עדיין קידום אורגני. עם זאת, מדובר בעבודה לטווח ארוך הדורשת גם מקצועיות רבה, גם עבודה סיזיפית וגם סבלנות לאורך זמן. מרבית התחומים הם תחרותיים ועשויים לקחת חודשים של עבודת קידום עד שתתחילו לראות תוצאות ולעתים אף מעבר לכך. כאן נכנסת לתמונה מערכת הפרסום של גוגל. ניהול קמפיינים בגוגל הפכו זה מכבר לטכניקת הפרסום משתלמת במיוחד וכזו שתביא אתכם למקומות הראשונים בגוגל באופן מיידי, כל עוד תשלמו על כך כסף.
ניהול קמפיינים בגוגל מתי מומלץ לעבוד עם מנהל קמפיינים
ראשית, במידה ואתם צריכים לייצר לקוחות ומכירות באופן מידי – ניהול קמפיינים בגוגל ושימוש במערכת הפרסום של גוגל אדס תאפשר לכם לפרסם את האתר שלכם באופן מידי, לקבל חשיפה בהתאם לתשלום ובמידה והתשתיות שלכן בנויות היטב והקמפיין מתנהל כראוי אתם גם אמורים לראות תוצאות. בתחומים מסוימים יש תחרות רבה גם בפרסום הממומן ולכן תצטרכו לשלם יותר על מנת לקבל יותר חשיפות למודעה שלכם או כדי להתברג גבוה יותר בתוצאות עם המודעה שלכם. החיסרון של קמפיין ממומן הוא כמובן שהמודעה תפסיק להופיע ברגע שיגמר תקציב הקמפיין. עם זאת, עבור בתי עסק רבים המעוניינים בלקוחות גם במקרה של הוצאה גבוהה יותר – כדאי יהיה להשקיע בפרסום הממומן. אצלנו בEK תמצאו גם שירות מיוחד הנקרא קידום ממורגני שהוא למעשה שירות המשלב בין עבודת קידום אורגני לניהול קמפיין ממומן בגוגל. כך למעשה אנו מפרסמים את לקוחותינו בעבודה גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. זה מאפשר לנו לייצר ללקוח תוצאות בטווח הקצר כדי שיוכל להמשיך להשקיע חזרה בעסק את הכסף בעבודה לטווח הארוך שתהיה הרבה יותר משתלמת כלכלית בהמשך.
הניסיון של הצוות המקצועי שלנו משחק תפקיד חשוב בהצלחת הקמפיינים של לקוחותינו
בתחום השיווק הדיגיטלי ישנה חשיבות גדולה במיוחד לניסיון. כל אחד יכול לסיים במהירות קורס דיגיטלי לניהול קמפיינים ממומנים אך ההבדל בין קמפיין מוצלח ורווחי לקמפיין בוסר שיניב תוצאות, שבמקרה הטוב יחזירו את עלויות העבודה, יהיה טמון בניסיון של מנהל הקמפיין. לדוגמה: מנהל קמפיין מתחיל לומד שהוא צריך לשים דגש על ציון איכות של המודעה כדי שהעלות לקליק תהיה פחותה יותר. עם זאת, מנהל מנוסה יודע שציון האיכות של המודעה או רק אחד מתוך כמה מדדים המשפיעים על דירוג המודעה בגוגל שמשפיעה בסופו של דבר על איזו מודעה תוצאה לפני האחרת.
עוד שירותים:
מיקוד נכון של הקמפיין לקהל היעד שלכם:
ניהול קמפיינים בגוגל מתבסס בעיקר על מילות מפתח אך לא רק. ניתן לשלב גם סוגים אחרים של פרסומות. כמו כן, גוגל מאפשרת לנו למקד את המודעות שלנו עם מגוון אפשרויות שונות שאם תדעו כיצד לשלוט בזה בצורה נכונה תוכלו למקד היטב את המודעה לקהל היעד הרלוונטי והנכון ביותר עבורכם, מה שיעזור להשיג אחוזי לחיצה גבוהים יותר על המודעה, עם קהל רלוונטי ונכון יותר עבורכם שגם בסופו של דבר יהפוך להיות לקוחות שלכם. תוכלו למשל למקד את הפרסומים רק לחיפושים ישירים במנוע החיפוש או ברשת המדיה של גוגל, הכוונה היא לאתרים כמו יוטיוב או כלים אחרים ואפליקציות של גוגל שבהם היא מציגה את הפרסומות שלה.
יש דברים שלא צריך לפרסם:
חלק מעבודה איכותית בניהול הקמפיין שלכם בגוגל מתבססת על בחירת מילות המפתח הנכונות לקמפיין ועל מילות המפתח שלא כדאי לכלול בקמפיין. ביטויים מסוימים עשויים לגרור דווקא קהל יעד לא רלוונטי ולהשפיע בצורה שלילית על אחוזי הלחיצה על המודעות שלכם או לגרום לאנשים להיכנס לאתר/עמוד הנחיתה שלכם אבל לא לקנות מכם בפועל (אלא סתם לבזבז את תקציב הפרסום שלכם). לדוגמה: נניח שאתם מקדמים אתר של מועדון בת/בר מצווה ואתם עורכים בו רק אירועים קטנים של בר/בת מצווה, ימי הולדת, הרמות כוסית אבל לא חתונות למשל. אז ייתכן ותרצו לסמן לגוגל שהמודעה שלכם לא תופיע כאשר מישהו מחפש ביטוי עם המילה חתונה/חתונות וכו'.
לסיכום:
ניהול קמפיינים בגוגל הוא הפתרון המהיר והיעיל ביותר להשגת לקוחות, לידים ומכירות כבר מהיום. בזכות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו להופיע מיד בעמוד הראשון, בדיוק מול לקוחות שמחפשים את השירותים שלכם – אבל כדי לראות תוצאות אמיתיות, חשוב שהקמפיין ינוהל בצורה חכמה, מדויקת ומבוססת ניסיון. אצלנו ב־EKD נבנה עבורכם אסטרטגיה שמביאה תוצאות: משלב התכנון ועד האופטימיזציה השוטפת. נבצע מחקר מעמיק של מילות מפתח, ננסח מודעות אפקטיביות וננהל את התקציב שלכם כך שתראו החזר מקסימלי על כל שקל. אל תחכו שהמתחרים יעקפו אתכם – הצוות שלנו כאן כדי להוביל אתכם קדימה. לפרטים נוספים על קמפיין ממומן ממוקד תוצאות, צרו קשר באתר או בטלפון. נשמח ללוות אתכם להצלחה.