בניית אסטרטגיית פרסום לעסק בישראל תתבסס לרוב על אחת משתי הענקיות: גוגל או פייסבוק. פייסבוק, הנמצאת בבעלות META, אותה חברה שהיא גם הבעלים של אינסטגרם כיום, מאפשר לנו לבנות קמפיינים ממוקדים ולהגיע לקהלי יעד חדשים בצורה מתקדמת ולפי סינון של מגוון רחב של פרמטרים. אז כאשר אתם בונים את אסטרטגיית הפרסום שלכם בדיגיטל, בין אם לבד ובין אם באמצעות חברת פרסום, כדאי יהיה לקחת בחשבון גם ניהול קמפיינים בפייסבוק כאופציה טובה עבורכם.
ניהול קמפיינים בפייסבוק – אסטרטגיית פרסום בפייסבוק:
אסטרטגיה היא בפשטות תוכנית פעולה מבוססת תכנון מקדים. כדי להצליח עם ניהול קמפיינים בפייסבוק אתם חייבים לתכנן בצורה נכונה את הקמפיין שלכם ואת האסטרטגיה לפי תרצו ליצור את התכנים שלכם. במסגרת בניית האסטרטגיה אתם תגדירו לעצמכם תקציב, נבחר את קהל היעד וכיצד להגדיר אותו, נחקור את המתחרים שלכם ומה הם עושים, וכיצד אתם הולכים לבלוט מעליהם. יש תחומים בהם הלקוח צריך להתבשל יותר זמן כדי לבצע רכישה ולכן לאו דווקא פרסום ישיר את השירות שאתם רוצים לקדם הוא הדרך.
אל תתפתו ללחוץ על ה"בוסט"
פייסבוק מציעה לבעלי עסקים כפתור פשוט שמאוד נוח ללחוץ עליו אבל מאוד לא נעים שהוא פשוט גורם לבעלי עסקים לשרוף את הכסף שלהם מבלי לקבל תוצאות. כפתור זה נמצא על גבי כל פוסט שאתם מעלים לעמוד העסקי שלכם והוא נקרא כפתור הבוסט. הוא מאפשר לכם לתת "בוסט" של חשיפה לפוסט שלכם ולמעשה להציג אותו ליותר אנשים. הבעיה היא שהפרסום הזה מאוד ללא ממוקד. זה כמו לכוון למטרה שאתם לא רואים איפה היא נמצאת. הכפתור הזה נועד לחסוך לבעלי עסקים זמן ומאמץ אך אם אין לכם ניסיון או הבנה איך להשתמש בו ולהגדיר את הפרסום לקהל היעד הנכון שלכם אתם תשרפו כסף לחינם.
עוד שירותים:
שימוש במערכת הפרסום של פייסבוק:
ניהול קמפיינים בפייסבוק צריכים להתנהל אך ורק דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, לפחות בהתחלה ועד שתגדירו קהלים שמורים ותבינו מה אתם עושים (או תתנו לנציגים המנוסים של חברת EKDESIGN לבצע את עבודת ניהול הקמפיין עבורכם למיקסום תוצאות). באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק תוכלו לנהל מספק סוגי קמפיינים בהתאם למטרות הפרסום שלכם: החל מקמפיינים שבהם אתם מחפשים לשלוח גולשים מפייסבוק לאתר או דף נחיתה חיצוני שלכם, דרך קמפיינים המעורר ומעודד מעורבות לפוסטים שלכם בפייסבוק ועד לקמפיינים שנועדו פשוט להגדיל את החשיפה למותג שלכם. לא נסבך אתכם עם כניסה לעומק בהגדרות הקמפיין או איזה קמפיין יכול להתאים לכם כיוון שמאמר זה נועד כדי להציג לכם את האפשרויות העומדות בפניכם ואת היתרונות של ניהול קמפיינים בפייסבוק ולא להיכנס למונחים מקצועיים מעמיקים או מסובכים. כמו כן, כדי להתאים את סוג הקמפיין לצרכים שלכם יש צורך לבצע אפיון ראשוני ולבנות אסטרטגיה מסודרת.
רוצים להגדיל את החשיפות ולקבל יותר לקוחות מפייסבוק? אנחנו כאן עבורכם
עם ניסיון רב שנים בשיווק דיגיטלי בכלל ופרסום בפייסבוק בפרט, חברת EKDESIGN תוכל לסייע לכם בניהול קמפיין ממומן ברמה הגבוהה ביותר, החל מביצוע אפיון ראשוני מדויק, בניית אסטרטגיית תוכן ומשפך שיווקי מסודר לקמפיין שלכם ועד לניהול הקמפיין בפועל, מדידת המרות וניתוח הנתונים לשיפור ביצועים תוך כדי תנועה. לפרטים נוספים ואפיון ראשוני לצורך בניית קמפיין מנצח בפייסבוק אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון והצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לשירותכם.
לסיכום:
חברת בניית אתרים EKD לא מתמקדת רק בהקמה של אתרים מעוצבים, אלא רואה את התמונה הרחבה של כל מערך השיווק הדיגיטלי שלכם. בכל פרויקט פרסום בפייסבוק, אנו מתחילים עם אפיון ממוקד, הבנה עמוקה של קהל היעד, הגדרת מטרות ברורות ובניית משפך שיווקי שמתחיל ממודעה ויזואלית נכונה, ומסתיים בהמרה אמיתית. לא משנה אם אתם עסק קטן או מותג מבוסס, ההבדל בין "עוד מודעה שרצה בפיד" לבין קמפיין שמניב תוצאות נמדדות טמון באסטרטגיה, בניתוח הנתונים ובהבנה השיווקית של השטח. הצוות שלנו מלווה עסקים מכל התחומים, כולל מסעדות, חנויות אונליין, נותני שירותים ויזמים, תוך דגש על התאמה אישית, קריאייטיב ממיר ושימוש מתקדם במערכת הפרסום של פייסבוק. רוצים לראות שינוי אמיתי בהכנסות מהדיגיטל? בואו נדבר. EKD כאן בשבילכם.